Wino dla firm Foto

CELLARIO świadczy kompleksowe usługi związane z winami dla firm. Nasi Klienci, którzy nie mają bardzo szczegółowej wiedzy o winach, a chcą mieć dostęp do wyśmienitych win z całego świata, mogą to zadanie powierzyć naszej firmie.

Oferta rozwiązań oraz usług proponowanych dla firm przez CELLARIO jest bardzo bogata. Zwykle rozpoczynamy od prostych dostaw wina na prezent oraz jako gadżet podczas konferencji i wydarzeń organizowanych przez Klientów. Bardzo często wybieramy dla naszych Klientów wina na prezenty świąteczne. Zdarza się, że firmy, dla podkreślenia wyjątkowości wydarzenia, korzystają z naszej oferty brandingu, czyli przygotowania win tylko dla nich z dedykowanymi,  własnymi etykietami. Firmy, które nas dobrze poznały powierzają nam organizację i prowadzenie szkoleń z zakresu kultury spożywania wina.

W CELLARIO każdy Klient jest traktowany indywidualnie. Dlatego wszystkie usługi są zawsze przygotowywane indywidualnie po rozmowie z potencjalnym Klientem. Stawiamy na bezpośredni, codzienny i stały kontakt. Chcemy znać oczekiwania, motywacje i potrzeby każdego Klienta. Na bazie tej wiedzy budujemy dedykowane oferty. Mogą one zawierać elementy opisane poniżej, ale możemy również przygotować spersonalizowany pakiet spoza wymienionych, gotowych usług.

Wino jako gadżet i biznesowy prezent

Podstawową usługą CELLARIO jest dostarczanie dla firmy odpowiednio przygotowanych (opakowanych) win, które mogą posłużyć do promocji firmy  na różne sposoby. W marketingu firmy, właściwe dobranie i wykorzystanie wina może pomóc w odpowiednim postrzeganiu i przywiązaniu Partnerów i Klientów do firmy. Wino ma tę doskonałą cechę, że kojarzy się z prestiżem, elegancją, wysoką kulturą i uznaniem. Jeśli wino zostanie właściwie dobrane do celów, które firma będzie chciała osiągnąć, to możemy mieć pewność, że wino jako gadżet firmowy będzie idealne na każdą okazję. Zaczynając od win codziennych na stół dla podkreślenia spożywanego jedzenie, przez wina szlachetne do przechowywania, aby cieszyć za kilka lat i dochodząc wreszcie do win prestiżowych, które podkreślą znaczenie relacji, jakimi obdarzamy drugą stronę.

Wino, jako prezent biznesowy,  może zostać wykorzystane w różnych okolicznościach:

  • ważnych wydarzeniach: rocznica istnienia firmy, coroczne spotkanie Partnerów i Klientów, konferencja lub podpisanie ważnej umowy,
  • na szkoleniach, konferencjach i warsztatach jako dodatek do otrzymanej wiedzy,
  • w prezencie na święta, jako podziękowanie za całoroczną współpracę.

Możemy również traktować  wino jako gadżet:

  • w promocjach sprzedażowych,
  • jako nagrody,
  • jako dodatek do materiałów szkoleniowych i konferencyjnych.

 

Branding

Branding, czyli wino z własną etykietką Klienta. CELLARIO może przygotować szlachetne wina, których etykieta będzie w czytelny sposób nawiązywać do wydarzenia, na które zostało przygotowane oraz do logo firmy, która organizowała konferencję, szkolenie lub warsztat. Najpierw wybierane jest odpowiednie wino, które właściwie uświetni wydarzenie, następnie przygotowywany i uzgadniany  jest projekt graficzny nawiązujący zarówno do wydarzenia, firmy, jaki i samego wina. Taka nowo powstała etykieta trafia na butelkę. Tak przygotowane, wyjątkowe wino w wyjątkowym opakowaniu wręczamy naszym gościom.

 

Świąteczne wina

CELLARIO od wielu lat wyszukuje i dobiera wina na świąteczne prezenty dla Klientów. Wina są dawane przez firmy dostawcom, partnerom biznesowym oraz kontrahentom naszych Klientów. Wino jako prezent jest idealnym wyrazem wdzięczności za całoroczną współpracę. Starannie dobrane, a potem elegancko zapakowane wino stanowi znakomity prezent na święta.

Najczęściej wina na świąteczne prezenty dzielimy na trzy sprawdzone kategorie:

A. wina prestiżowe – oryginalne szampany, rocznikowe porto, słodkie tokaje – gdy chcemy osobiście i wyjątkowo kogoś docenić.

B. wina szlachetne – wyśmienitej jakości hiszpańska Rioja, włoska Valpolicella i niemiecki Riesling - wina nadające się do długiego przechowywania – gdy chcemy, żeby wino trwało dłużej.

 

 

C. wina budżetowe – świetnej jakości włoskie Primitivo, wina włoskie, portugalskie i hiszpańskie, dobrej jakości Bordeaux – gdy chcemy zapewnić na świątecznym stole wino codzienne o bardzo wysokiej jakości.

Oprócz samego wina CELLARIO zadba również o opakowanie, które doda elegancji i zabezpieczy odpowiednio butelkę podczas transportu.

 

Szkolenia lifestylowe z winem

Dla naszych Klientów prowadzimy liczne szkolenia związane z kulturą i stylem picia wina. Szkolenia mają charakter praktyczny, a wyniesiona z nich wiedza przydaje się potem w codziennym życiu. W trakcie szkoleń zawsze degustowane są wysokiej jakości wina starannie dobrane przez nasz zespół. Bardzo często pojawia się również jedzenie, które fantastycznie uzupełnia degustowane wina.

Oto przykładowe szkolenia:

  • zasady dobierania wina do potraw,
  • czytanie etykiet spotykanych na winach,
  • kupowanie wina w sklepie,
  • degustacja wina – ocena jego jakości.

 

W trakcie szkoleń prezentowane są krótkie filmy oraz przeprowadzane liczne ćwiczenia, które zwiększają świadomość przyszłych konsumentów wina. Przykładamy szczególną uwagę do nakrycia stołu, doboru odpowiednich kieliszków oraz serwisu związanego z winem.

Przygotowanie spersonalizowanej oferty wymaga bezpośredniego kontaktu. Prosimy o kontakt w tej sprawie pod adresem:  biuro@cellario.pl

CELLARIO
dla nas liczą się piękne wina